Stallovare har ikkje flyttet på seg siden sommer 2021. Har dessuten aldri hørt at Bjørklids har avtale om at ho er reserve for norled.Utstein går da sikkert ut måneden på Toppsundet.
Stallovarre ikke operativ? Lyngenfjorden innstilt til Lauvstad er på plass?
Kom seg av gårde, passerer snart Florø.Ibestad har også fått Lyngseidet som destinasjon, men ser ut til å være på prøvetur i Sognefjorden fortsatt.
Vet ikke jeg heller. Men den flyttet seg fra Eidkjosen til Lyngenfjorden av en grunn, tenkte jeg da...Stallovare har ikkje flyttet på seg siden sommer 2021. Har dessuten aldri hørt at Bjørklids har avtale om at ho er reserve for norled.
Sikkert ikke annen grunn enn at Bjørklids holder til på Lyngseidet og mulig også har egen kai e.l. der.Vet ikke jeg heller. Men den flyttet seg fra Eidkjosen til Lyngenfjorden av en grunn, tenkte jeg da...
Med tanke på at billettprisen må deles mellom maks 30 fatrøy, er det lite å gå på for å få økonomien til å gå ihop idag. Med ferjer med 60-70 pbe kunne likens eller marginalt driftskostnad bli spredd på det doble antall reisende. Sammtidig kunne jo større ferjer vorte brukte som reserve vinterstid.I søknaden skriv The Fjords at dei vil framleis nytte ferjene «Bolsøy» og «Veøy» i sambandet. Desse har dei planar om å bygge om til elektrisk drift, og meiner det er meir miljøvenleg å byggje om – i staden for å byggje nytt.(+) Frarår løyve til gamle ferjer
The Fjords, som driftar turistferjene mellom Hellesylt og Geiranger, ønsker å forlenge løyvet fram til 2040. Det vil korkje kommunen eller fylkeskommunen seie ja til. Mellom anna synest dei ferjene er for gamle.www.smp.no
Saka kjem opp i samferdselsutvalet 1. februar.