Ferge og Fergesamband

Bolsøy i rute igjen siden igår kveld.

Var problemer med hydraulikken på MF "Bolsøy" som blant anna førte til at dei fekk ikkje opp baugen så bilane måtte rygge over hekken for å komme på land

Men MF "Aukra" kommer tilbake snart så da blir det to ferger på Geirangerfjorden igjen...
 
Gikk ikke Veøy sine prøver bra? Så ut som hun ble hjelpet til kai av Marinefjord på ais. For de lå tett på vei til Leirvik og til kai.
 
Last edited:
Var problemer med hydraulikken på MF "Bolsøy" som blant anna førte til at dei fekk ikkje opp baugen så bilane måtte rygge over hekken for å komme på land

Men MF "Aukra" kommer tilbake snart så da blir det to ferger på Geirangerfjorden igjen...
Blir Eid C-ferje på Eidsdal-Linge?
 
Tidlig på sommeren ennå, men allerede problemer på Vega sambandet. Hornstind ute av drift siden i går kveld, så de jobber med å få inn Torgtind. Men da går det vel utover Igerøy-Tjøtta ruten om feilen vedvarer.
 
Boreal har jammen fått Lurøy i drift tidsnok til at Herøysund kan overta på Tjøtta-Forvik som 3. ferje/supplering.
Tidlig på sommeren ennå, men allerede problemer på Vega sambandet. Hornstind ute av drift siden i går kveld, så de jobber med å få inn Torgtind. Men da går det vel utover Igerøy-Tjøtta ruten om feilen vedvarer.
Skal tro om Ramtind får seg oppdrag i ruten eller om Boreal/Norled stiller med ei av reserveferjene som ligger i SSJ?
 
Boreal har jammen fått Lurøy i drift tidsnok til at Herøysund kan overta på Tjøtta-Forvik som 3. ferje/supplering.

Skal tro om Ramtind får seg oppdrag i ruten eller om Boreal/Norled stiller med ei av reserveferjene som ligger i SSJ?
Er vel kanskje verre å få tak i mannskap til disse ferjene tipper jeg, "Levanger" feks ligger stille for andre fredag på rad. Dette grunnet "operasjonelle årsaker"
 
Ser at Solskjel har stø kurs for Måløy. Skal tro om hun skal til Møre? Hun skal tydeligvis in på Måløy-Oldereide.
Solskjel er på veg frå Sunnhordland til Måløy, som reserve for ei reserveferje som ikkje virkar (?). Det hjelper lite at kontrakta seier at rederiet skal skaffe reserve innan nokre timar dersom det ikkje er reserveferje eller mannskap å oppdrive. At turistar må endre reiserute grunna innstilling, tel lite samanlikna med problema med arbeidsreiser, varetransport, sjukehusbesøk osv. Rart at fylka ikkje har funne fram til ei meir fleksibel ordning, men det er vel den offentlege økonomien som spelar inn. Med anbodssystemet vi har i dag, kan ein ikkje vente at rederiet har ekstra reserveferje som det er bruk og betaling for berre nokre dagar.
 
Solskjel er på veg frå Sunnhordland til Måløy, som reserve for ei reserveferje som ikkje virkar (?). Det hjelper lite at kontrakta seier at rederiet skal skaffe reserve innan nokre timar dersom det ikkje er reserveferje eller mannskap å oppdrive. At turistar må endre reiserute grunna innstilling, tel lite samanlikna med problema med arbeidsreiser, varetransport, sjukehusbesøk osv. Rart at fylka ikkje har funne fram til ei meir fleksibel ordning, men det er vel den offentlege økonomien som spelar inn. Med anbodssystemet vi har i dag, kan ein ikkje vente at rederiet har ekstra reserveferje som det er bruk og betaling for berre nokre dagar.

Viser jo bare tilstanden til Fjord1 om dagen.. Når de bruker 2-3 dager for å sette inn en reserve....
 
Viser jo bare tilstanden til Fjord1 om dagen.. Når de bruker 2-3 dager for å sette inn en reserve....
Sette inn en reserve for reserven ja.

Syns det er godt gjort å få til, når hele landet + turister skal ut i ferie i Norge, så skal ferjene gå smekkfulle, mer enn dem normalt gjør. I tillegg blir det satt inn ekstra ferjer.
Når anbudsregime ligger til grunn og jussen bestemmer mer enn fornuften, da blir ekstra utfordringer.

Takk til mannskapene som står på for å få folk over fjordene i sommer.
 
Hofles - Geisnes - Lund ble innstilt fra kl 15:00 og ut dagen i dag grunnet mannskapsmangel.

Hornstind var tilbake på Horn - Igerøy fra i 08 tiden i dag tidlig.
 
Sette inn en reserve for reserven ja.

Syns det er godt gjort å få til, når hele landet + turister skal ut i ferie i Norge, så skal ferjene gå smekkfulle, mer enn dem normalt gjør. I tillegg blir det satt inn ekstra ferjer.
Når anbudsregime ligger til grunn og jussen bestemmer mer enn fornuften, da blir ekstra utfordringer.

Takk til mannskapene som står på for å få folk over fjordene i sommer.
Før anbudsregimet var det vanleg at b eller c ferja i nærmaste samband blei omdisponert. Slike omdisponeringer burde fortsatt være kontraktsfesta, sjølv om det er ei anna rederi i nærmaste samband, selvfølgelig mot dekning av kostnader.
 
Back
Top