SDIR, sertifikatene utgikk i fjor og det arbeides med å klargjøre hun for ny sertifisering.Hei, snakker vi om godkjenning av SDIR eller godkjenning av oppdragsgiver til bruk av fartøy som ikkje oppfyller anbudskrav?
SDIR, sertifikatene utgikk i fjor og det arbeides med å klargjøre hun for ny sertifisering.Hei, snakker vi om godkjenning av SDIR eller godkjenning av oppdragsgiver til bruk av fartøy som ikkje oppfyller anbudskrav?
Det eine utelukker ikkje det andre! Så vidt meg bekjent, er så godt som alle el-ferjer i landet egentlig hybrider, som fint kan trafikkere i rutefart med kun forbrenningsmotoren som energikilde.Hvorfor skal Lifjord ha batteri? Hun er reserve. Hun skal feks komme seg til Leirvåg-Sløvåg eller sambandet mellom Tysnes og Stord raskt.... Tror ikke de vil få behov for hengedekk osv når det går ferger hver 30 min..
Det er jo kjekkere for turistene med en ferge med skikkelig salong og soldekk da, selv om den er gammel. Såvidt jeg husker fra Steinestø-Knarvik, så gikk det bra unna med lasting og lossing. Og her har de jo 10 minutter "ladetid" å gå på.Det er iallefall ikke effektiv å laste losse/ laste dobbeltdekker i jondal tørrvikbygd, da det kun kommer av en og en rekke, trenger også noe større mannskap på Sogn vil eg tru, men Bergen dieselen på tomgang går sikkert billig, de var mer effektive de gamle Askøy fergene mtp lasting lossing av dobbel dekker, mye raskere luker og lemmer.
Dei folkevalde sette av ti millionar kroner til ei ekstra ferje i perioden 1. mai–31. august, basert på ein kalkyle frå Skyss. Etter tingingar med operatør Fjord1 viser det seg at det tilrådde tilbodet er på 20,5 millionar kroner. Dette inneber at ei eiga ferje vert sett inn i sambandet heile sommaren. Fjord1 har levert to tilbod som dekkjer den same perioden. Det tilrådde er det dyraste. Det andre lyder på 14,5 millionar kroner og inneber at reserveferja MF «Lifjord», også denne med ein kapasitet på 110 personbileiningar, vert sett inn. Ferja er reserve for ti ferjer på åtte samband i Hordaland. Om ferja skal nyttast, krev Fjord1 at fylkeskommunen seier frå seg retten til å straffa reiarlaget for innstilte avgangar dei fire fyrste timane på samband som ligg lenger vekke enn Sunde. Dimed vil ikkje Skyss ha sjanse til å sikra reserveferjer innan rimeleg tid i fire månader. Ytterlegare komplisert vert det av at Fjord1 planlegg fleire verkstadopphald på forsommaren, noko som vil innebera at sambandet mellom Kvam og Jondal berre får éi ferje i desse periodane. Fjord1 reduserte nyleg talet på reserveferjer frå tre til to i Hordaland, ifylgje fylkesdirektøren.
Det er jo kjekkere for turistene med en ferge med skikkelig salong og soldekk da, selv om den er gammel. Såvidt jeg husker fra Steinestø-Knarvik, så gikk det bra unna med lasting og lossing. Og her har de jo 10 minutter "ladetid" å gå på.
Her er forøvrig begrunnelsen for ikke å bruke "Lifjord":
Kjempesprekk for ekstraferje
Ferjesambandet Jondal–Tørvikbygd får truleg ei eiga ferje i staden for ei reserveferje. Prisen vert dobbelt så høg som politikarane budsjetterte.www.hf.no
Hei, i anbud til fylkene og statens vegvesenet står det i papirene at tilbuder må se til at ferjene er tilpasset kaiane. Kaidata er som regel lagt ved i anbudsdokumentane.Det har vore fleire oppslag i pressa om nybygde ferjer og/eller ferjekaier som ikkje passar til kvarandre. I Skipsrevyen står det ein ny variant om den nye Hvalerferja, som ikkje er godkjend for fartsområde 3 som må til for å gå til stoppestaden Lauer.
Eg veit ikkje kor dei løyser problemet med Hvalerferja, men felles for nesten alle oppslaga er at kvalitetssikringa ikke kan ha vore noko å skryte av. Er det dårleg tid til planlegging (alt må gjerast i går) eller er det kompetansen som ikkje er god nok? Fleire av ferjene er nyskapningar, så kan det vere at innovasjonen skjuler problem???.
Det er den med "drivhuset". Det er vel også en OK turistferge. Har den fortsatt hengedekk?Gulen skal gå.....
Jepp..Det er den med "drivhuset". Det er vel også en OK turistferge. Har den fortsatt hengedekk?
Utgår planen med å re-sertifisiere Sogn da, eller må det gjøres uansett for å ha nok reserver?Gulen skal gå.....
Med tanke på at det er ein del ferjer i størrelsen 70-120 pbe ledig rundt om i landet, må det no være billigare å leie noko for den perioden?!Utgår planen med å re-sertifisiere Sogn da, eller må det gjøres uansett for å ha nok reserver?
Jo, men nå var det altså snakk om ferge 2 på Jondal-Tørvikbygd. Jeg tolket deg som at det er bestemt at Gulen skal gå der?Fjord1 skal bare ha 2 reserve i gamle Hordaland. Lifjord og Solskjel.. Gulen har flyttet til Måløy..