Såvidt eg veit, er jo drivstoffforbruket generellt opp til rederiet. Torghatten har nok spekulert litt på enten å få tak i brukte ferjer eller bruke større ferjer enn det kravet tilsier.Nokon som veit om det er fast praksis på problem som kan komme der det er ferjer med større kapasitet enn anbodskrava?? På Nesna var det vel krav om ferje på min. 50 pbe, men Vardehorn tek over det doble. Kan dei då seie stopp når det har komme 50 bilar ombord, eller må dei fylle på så lenge det er dekksplass? Ferjestørrelsen har økonomiske konsekvensar (drivstoff, premie på sjøforsikringa osv.) Om rederiet må betale dette, subsidierar dei vel fylket for utgiftene til større ferje????
Som allerede nemnt, vart det klager på Ivar Aasen sine avstengte ramper og Rauma og Romsdal sine hengedekk, som vart heisa under taket mens det reint tidsmessig hadde vore mulig å bruke disse på Halsa-Kannestraum.
Eit problem med større ferjer er jo at kaiane ikkje er bygd for dem og at disse slites kjappare grunnet større ferje.
Om du sikter til Vardehorn, det hadde jo vore spennande å vite om hun kan gå ut til Nesnaøyane.