Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hun har 3stk. De kortere utgavene har 2stk av ukjent typeNoen som vet hvilken type Stern thrustere disse har, eller om de faktisk ikke har? Så Estelle måtte ha tau-båt for å legge til i Karlskrona…Litt vind men..
Ok, takk. Var indikert en stk på skutesiden, men var rett over hovedpropellene.Hun har 3stk. De kortere utgavene har 2stk av ukjent type
Fant dette om Stena EstridOk, takk. Var indikert en stk på skutesiden, men var rett over hovedpropellene.
Tror forfatteren muligens kan ha forvekslet total lengde for parkerte biler med lastemeter (for trailere) her12th E-Flexer starts production at CMI Jinling Weihai
China Merchants Jinling Shipyard in Weihai has cut steel for the 12th and final E-Flexer RoPax vessel. The LNG-powered ship is being built for Swedish Stena RoRo and it will be chartered by Brittany Ferries, a spokesperson for Brittany Ferries confirmed to Offshore Energy. The ship spans 194.7...www.offshore-energy.biz
Ikke helt riktige tall.Tror forfatteren muligens kan ha forvekslet total lengde for parkerte biler med lastemeter (for trailere) her
"The ship spans 194.7 meters in length, a molded width of 27.8 meters and it can carry 1,300 passengers. It has a freight capacity of 3,600 lane meters, which means 15% more cargo than the current E-Flexers."
Sannsynligvis hydraulisk(e) plattform(er) som øker personbilkapasitet betydelig. Denne e-flexeren er kortere, men overgår standard flexern f.eks. med hele påståtte 500 "lastemeter".