MF "Veøy" byggast om ved Havyard Leirvik

Havyard Leirvik lander kontrakt med Fjord 1

Havyard Leirvik har signert kontrakt for motorbytte på ferga MF Veøy for fergerederiet Fjord1. Ferga må gjennom ei ombygging for å innfri krava på sambandet Hellesylt- Geiranger, i verdsarvfjorden.

Kontrakten og val av teknisk løysing er eit resultat av eit lengre og godt samarbeid imellom verft, designer og rederi. Fartøyet vil vere ferdig ombygd til neste turistsesong i Geiranger.

- Vegen hit har vore ein interessant prosess for oss, og vi set stor pris på å bli involvert av redar så pass tidleg. Ved tidleg involvering har vi kunna delt både erfaring og kompetanse som sikrar ei god gjennomføring for alle partar, seier Salssjef for Havyard Leirvik, Silje Smådal.

- Det er veldig gledeleg at Fjord1 vel Havyard Leirvik som verft for ombygging av M/F Veøy. Me er avhengig av gode og krevjande kundar for å utvikle oss. Fjord1 har vore kunde hos oss på nybygging, hybridisering, service og vedlikehald. Dei har gitt oss impulsar som har vore med på å utvikle verftet til det verftet vi liker å presentere i dag. Me ser derfor fram til å ha eit nytt større prosjekt i lag med dei, seier Administrerande Direktør Tor Leif Mongstad

Vidare seier Mongstad, at vi er umåteleg glad for å kunne melde til våre dyktige medarbeidarar at vi har inngått ein kontrakt som bidreg til å auke ordrereserven inn i 2023. Verftet er inne i ein god trend med aukande ordrevolum på service og vedlikehald, og med to større prosjekt i ordreboka gjev dette ein god basisaktivitet for verftet dei komande månadane.

Havyard Leirvik er ei hjørnesteinsbedrift i området og mange har nære tilknytingar til verftet enten ved å vere direkte tilsett eller gjennom andre familiære eller profesjonelle relasjonar. Det er derfor viktig å skape ei tryggheit for aktiviteten og vise at vi er konkurransedyktige i ein krevjande marknad.

Kilde: Pressemelding Havyard
 
Avga svart røyk ja, i Geiranger :)
Ja, det tar litt tid å spinne opp turboene på disse Wichmann AX motorene. Så det blir noen slike "puff" hvis en er litt hard på spakene. Men det er ganske effektive motorer. Det er nok mye som kunne vært gjort med moderne motorstyring og superchargere. Men det er neppe lønnsomt.
 
Angåande Veøy og Bolsøy, er dem fortsatt driftet av datterselskapet "the fjords" eller er dem tilbakeført til fjord1?
 
"Veøy" skal overleverast 21. Juni fra Havyard Leirvik

Fram til da, dvs. fra helga som kommer og fram til 19. Juni skal "Aukra" settast inn som ferge nummer 2 på Geirangerfjorden

Fra 19. Juni skal "Aukra" inn på Eidsdal-Linge som ferge nummer 3, så i tre dager blir det kun "Bolsøy" på Geirangerfjorden
 
Forstod de ble litt forsinkinger på Veøy, pga feil på scr under prøvekjøring av de nye motorne.
Med tanke på at dem hadde hele vinteren på seg til prosjektet er eg skuffa. Aukra ser ut til å starte B/C-rute på Eidsdal-Linge imorro slik at det kun er Bolsøy på Geirangerfjorden.
 
Last edited:
Fortsatt problemer med "Veøy"?

Kva skjedde for et par dager siden da dei starta opp og hørte et høgt smell?
 
Er visst store problemer med "Veøy" med slag mot skroget når dei splitter propellane, faktisk hadde dei tilsvarande problemer da ferga var bygd også!

5. Mars skal den i dokk for å sette på nye propellvinger for å sjå om det hjelper, prøvetur 12. mars
 
Er visst store problemer med "Veøy" med slag mot skroget når dei splitter propellane, faktisk hadde dei tilsvarande problemer da ferga var bygd også!

5. Mars skal den i dokk for å sette på nye propellvinger for å sjå om det hjelper, prøvetur 12. mars
Hun var på prøvetur siste dager, så vi får håpe hun endelig er friskmeldt.
 
Back
Top