Oceanica kjøper MT 6009 MkII "Fortune", MT 6009 L "Sira" og MT 6009 MkII "Aurora" for ombygging ved Green Yard Kleven

Refvik

Administrator
Staff member
Fra Marin Teknikk

Vi er glad får å meddele at vi har sikra meir design & engineerings arbeid for to båter med Oceanica fra Brasil. Oceanica har kjøpt to MT-Design fartøy, «Fortune» MT 6009 Mk II og «Sira» MT 6009 L, som skal byggast om til spesialfartøy for deira operasjon i Brasil. Ekstra gledelig er det også at oppdraga med ombyggingane truleg går til eit lokalt norsk verft

MT is happy for securing more redesign & engineering work for two norwegian built MT6009 Design vessels recently acquired by Oceanica, Brazil
 
Hvilke to er desse?

Er vel kun bygd fem MT 6009 Mk II kor en har hatt "Fortune" i namnet, nemlig "Havila Fortune" som blei solgt som "CF Fortune"

MT 6009 L "Sira" er vel kanskje ex. "Rem Mermaid"/"Normand Sira"?
 

Sale of vessel

Solstad Rederi AS, a wholly owned subsidiary of Solstad Offshore ASA, have sold the PSV Normand Sira. Delivery of the vessel to the new owner took place today, August 9th, 2022.

The sale of the vessel will result in a minor positive accounting effect to be reflected in 3Q 2022.
 

New contract: Retrofit of two offshore ships


The Brazilian shipowner Oceania has signed a contract for retrofit of two ships with Green Yard Kleven in Norway. The assignment consists of converting two PSV offshore vessels for operations with ROV and offshore crane.

- Securing this contract gave us a nice and happy start after the holidays, says Hans Jørgen Fedog, CEO of Green Yard Kleven.

After the conversion, the ships will operate in Brazil in deep water. Brazilian Oceania specializes in inspection, intervention, and monitoring of underwater structures offshore.

Cooperation with Marin Teknikk

The ships in question have recently been purchased by Oceania. One is already at Green Yard Kleven, and the other will arrive at the shipyard in the next few days. The two ships have Marin Teknikk design MT6009.

- The contract was drawn up in close collaboration with Marin Teknikk AS, and they will now work with design and engineering on the retrofit project. Over the years, the shipyard has built dozens of ships in collaboration with Marin Teknikk, and we appreciate that our good collaboration continues, says Karl Johan Barstad, Sales Manager Retrofit in Green Yard Kleven.

Sustainable solutions

Green Yard Kleven and Oceania both invest heavily in sustainable solutions. Among other things, equipment will be reused in the project. For example, the offshore cranes are used and will be rebuilt to the current specification and to the right delivery time.

- There are many advantages to rebuilding existing vessels, using recycled material, and reusing equipment for the conversions. This will save resources and reduce both costs, emissions, and the amount of waste. Without compromising quality, says Karl Johan Barstad.

The retrofit is scheduled to be completed towards the end of the year, and work will start immediately.

-This was good news. The assignment increases our order reserve, although we still have the capacity to take on more projects. We are grateful for the trust and the assignment and we look forward to the collaboration with all partners involved, concludes Hans Jørgen Fedog.
 
Er vel kun bygd fem MT 6009 Mk II kor en har hatt "Fortune" i namnet, nemlig "Havila Fortune" som blei solgt som "CF Fortune"

Er "CF Fortune" ex. "Havila Fortune" da denne ligger som nevnt fra pressemeldinga over ved verftet allerede
dy8vmrwsblo0fkl3xphd

Foto: via Green Yard Kleven
 
  • Like
Reactions: Gta
Som ex. "Havila Fortune", er ex. "Havila Aurora" også solgt fra Chevalier Flotes BV som "CF Aurora" til Oceana og blir "Aurora"
 
Nytt navn på ex. "Havila Fortune"/"CF Fortune" er "Oceanicasub VIII"

Kleven har dokka "Oceanicasub VIII" ved Solstrand Verft, forøvrig samme verft som bygde den som bnr. 83 "Trico Sapphire" før den raskt blei "Havila Fortune"
FB_IMG_1671800115892.jpg

FB_IMG_1671800119123.jpg
Begge foto: via verftet
 

Berekraftig ombygging av offshorefartøy fullført


Green Yard Kleven har fullført og levert to ombyggingsprosjekt for den brasilianske reiaren Oceanica. Oceanicasub Vlll og Oceanicasub lX har blitt bygd om frå offshore forsyningsfartøy til avanserte offshorefartøy for ROV- og kranoperasjonar.

- Begge ombyggingsprosjekta var i stor grad basert på gjenbrukt utstyr og fokus på berekraft etter ønske frå reiar, noko som er midt i blinken for vår aktivitet. Vår erfaring frå både nybygg, retrofit og resirkulering av skip kom godt til nytte i prosjekta, fortel Karl Johan Barstad, Sales Manager Retrofit i Green Yard Kleven.

Nybygde messanindekk og oppgraderte kraner
Green Yard Kleven har bygd nye messanindekk for operasjon av miniubåtar, sokalla ROV system, med tilhøyrande kontrollrom og kontor for operatørane på begge skipa.

-Gjennom vårt kontaktnett ute i verda har vi funne brukte offshore-kraner som er sende til verftet. Kranene er oppdaterte til dagens standard, og har mange år igjen med bruk, fortel Barstad.

Prosjekt med sterk fokus på berekraft
Viktige element for å oppnå stor grad av berekraft er levetidsforlengelse for skipet, overhaling og reparasjon av eksisterande utstyr, installasjon av brukt utstyr og gjenbruk av interiør og møblar frå resirkulerte skip. Skipa var kopla til landstraum frå fornybare kilder gjennom prosjektet.

-Det er også ei økonomisk oppside ved gjenbruk av utstyr for både reiar og verft, samtidig forbetrar det prosjektet si miljøpåvirkning og fotavtrykk betydeleg. Vi opplever ei aukande interesse for denne typen prosjekt i tillegg til hybridisering og andre energieffektive system som kan ettermonterast, forklarer Barstad.

Reaktivering og klassing
Innreiinga på skipa Oceanicasub Vlll og Oceanicasub lX er utvida med ekstra kapasitet for mannskap, utvida messe, møterom, gym og kontorfasilitetar. Green Yard Kleven har også bistått med reaktivering og klassing av skipa, som begge vart tekne ut av opplag og solgt frå to ulike reiarar i forbindelse med prosjektet. Dokking av skipa har blitt utført hos dokkverft vi samarbeider med i området.

-Reiaren har uttrykt at dei er svært godt fornøgd med samarbeidet mellom Green Yard Kleven, Marin Teknikk og DNV, samt nærheita ein har til alle utstyrsleverandørene her i området i den maritime klynga vår, seier Rickard K. Gjerde, Sales Director og Senior Naval Architect for Marin Teknikk.

Flytta ombyggingane frå Brasil til Green Yard Kleven
Ombyggingane på dei to skipa har vore like, og har blitt utført i nært samarbeid med skipsreiar Oceanica og designer Marin Teknikk.

-Når Oceanica møtte oss sist sommar for å få tegna om båtane dei hadde kjøpt, så tenkte dei i utgangspunktet å utføre sjølve ombyggingsjobbane i Brasil. Sett i lys av den korte tida dei hadde på å få utført arbeidet, samt utfordingar med logistikk av diverse utstyr, anbefalte vi på det sterkaste at prosjekta blei gjort på verft i Norge, fortel Rickard K. Gjerde.

Green Yard Kleven blei kontakta, og etter kort tid var avtalane på plass.

-Verftet har vore fleksibelt og levert effektivt og særdeles godt utført arbeid etter avtalt tid og pris, fortel Gjerde.

Eit tredje prosjekt for Oceanica
Green Yard Kleven har for tida også eit tredje prosjekt i arbeid for Oceanica, Oceanicasub Xl, og ser fram til fortsatt godt samarbeid og fleire prosjekt i tida framover.

-Vi er stolte og glade for disse oppdraga – det har vore spanande å samarbeide med ein reiar og eit designselskap som har eit bevisst fokus på berekraft. Vi ønsker begge skip med mannskap hell og lykke på oppdraga utanfor kysten av Brasil, avsluttar Barstad.

"Oceanicasub Vlll"
zfz36dywkj0wjokpful6

Foto: via verftet
 
  • Like
Reactions: Gta
Fra Facebook sidene til Marin Teknikk for nokre dager siden

The 2nd of three Oceanica MT-Design vessels leaves Green Yard Kleven after a successful intensive conversion period to IMR & RSV Vessel to serve Petrobras in Brazil for new missions. Statement from Fernando Santos at Oceanica when OCEANICASUB OS9 (ex. Normand Sira MT6009L) left GYK, Ulsteinvik on 25th of March; Today OS 9 started the navigation to Rio de Janeiro. OCEANICA thanks the great support getting from MT team. We also thank GYK for good cooperation and excellent work! Bon voyage to Oceanica, crew and vessel!

FB_IMG_1680630567322.jpg

FB_IMG_1680630564102.jpg

FB_IMG_1680630560457.jpg

FB_IMG_1680630558063.jpg
Alle foto: via Marin Teknikk
 
"Oceanicasub Xl", ex. "Havila Aurora"/"CF Aurora" ligger i dokka til Vegsund Slipp for tida...

Dokka inn 4. Juli og blir liggandes heile månaden...
 
Back
Top