Ferge og Fergesamband

Nokon som veit kor lenge MF Rauma og MF Romsdal skal ligge i Kristiansund ? MF Rauma, som har fått Togo-flagg etter MT, skulle gå om "nokre få dagar" for ei god stund sidan. MF Romsdal skal visst vere seld til utlandet, men eg veit korkje kvar eller når overleveringa skjer.
Rauma var den ferga som først ble lagt i opplag i Kristiansund. Romsdal og Gloppen har byttet navn og reist til Afrika. Rauma skulle først over til Karibia, men så ble det Togo-flagg som nevnt i kommentaren fra «Passasjer 1». Nå har den imidlertid blitt registrert i Vanuatu, men ligger fortsatt i Kristiansund. Om det betyr at den skal til Stillehavet, vet jeg ikke.
 
På grunn av tekniske problem med MF «Storfjord» gjekk ikkje ferja frå Leirvåg til Sløvåg klokka 10:15 torsdag føremiddag.

Fekk ikkje ferja laus frå kaien: Etter to timar var ferja i drift igjen​

 
Fergen med MF Tranøy er innstilt på grunn av tekniske problemer.
 
Ser på AIS at dei gamle ferjene "Gullesfjord" og "Ytterøy" framleis tøffar rundt i Sevastopol på Krim; no med namna "Admiral Istomin U" og "Admiral Lazarev". Etter Langes si oversikt over fjordferjer, vart dei selde frå Norge for ca 10 år sidan for å gå ruter i hamna i Sevastopol. På AIS er det naturleg nok vanskeleg å sjå meir om kva type trafikk og oppdrag det er snakk om.
 
Ser på AIS at dei gamle ferjene "Gullesfjord" og "Ytterøy" framleis tøffar rundt i Sevastopol på Krim; no med namna "Admiral Istomin U" og "Admiral Lazarev". Etter Langes si oversikt over fjordferjer, vart dei selde frå Norge for ca 10 år sidan for å gå ruter i hamna i Sevastopol. På AIS er det naturleg nok vanskeleg å sjå meir om kva type trafikk og oppdrag det er snakk om.
Cross harbour:
https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/centerx:33.535/centery:44.620/zoom:15
1661200706386.png
1661200617803.png
 
Last edited:
Ser at Brønnøypel har dratt til kirkegården på Fosen, noen som vet om den skal hugges eller om den er i andre ærend?

Edit: Glem det, ser på Fosen gjenvinning sine sider på facebook at de skal utvide kaien sin, det er vel akkurat slikt arbeid Brønnøypel driver med.
Ser ut som om Brønnøypel skal hugges likevel. Tror de som har drevet firmaet har pensjonert seg og solgt alt annet utstyr til et annet firma.
 

To av tre ruter på Lavik-Oppdal er innstilte​

 
Får aldri 75 bil på Folgefonn/Høgsfjord.. Lærdal skal og ta 75.. Får rundt 55 biler ombord..
 
Får aldri 75 bil på Folgefonn/Høgsfjord.. Lærdal skal og ta 75.. Får rundt 55 biler ombord..
Det er vel alltid forskjell på teori og praksis.....
Dessuten er kravet 1x 70PBE og 3x 50PBE samt 1x reserve 50PBE så "Høgsfjord" og "Folgefonn" er over kravet.
Er mer spent på hvordan de rydder plass til 2 (i teorien) flere biler på "Foldøy" og "Sjernarøy"
Men den diskusjonen kan heller tas i denne tråden: http://skipsfarts-forum.net/index.php?threads/ferje-hurtigbåt-anbud-nordland-2023-2024.2191/
 
Back
Top