Ferge og Fergesamband

Ferjebyttet på Eidsdal-Linge er visst permanent fram til nyferja er på plass neste år. Litt synd for turistane, for Harøy har ingen(!) plass, der det er mulig å se utover fjorden, sett bort ifrå salongen.
Går det ikke tre(!) ferjer her i turistsesongen?
 
Noken som veit meir om saken nedanfor?

I slutten av januar i år kunne FRAM i Møre og Romsdal fylkeskommune og Fjord1 melde at ferja MF Norangsfjord skulle på verkstad for planlagd årleg vedlikehald i veke 11. I den samanheng skulle det også bli montert eit visir for å dempe sjøsprøyt, noko som både passasjerar, næringsliv og politikarar i Aukra har ytra ønske om i lengre tid.


Har ikkje Norangsfjord løftebaug? Korsen var det all den tid Julsund gjekk i den ruten?
 
Ferries comes in all sizes and shapes:
Fire-Island-Maid-3-scaled.jpg

I'm afraid there will be no svele to have on this one

 
Eira er ute av rute siden imorres, Ivar Aasen har siden gått i trekantrute Aukra-Mordalsvågen-Solholmen.

Underlig nok er ingen av de opplagte ferjene Sunnfjord, Dryna, Hjørundfjord, Edøy, Dalsfjord eller Sykkylvsfjord blitt bemannet og satt inn.
 
Eira er ute av rute siden imorres, Ivar Aasen har siden gått i trekantrute Aukra-Mordalsvågen-Solholmen.

Underlig nok er ingen av de opplagte ferjene Sunnfjord, Dryna, Hjørundfjord, Edøy, Dalsfjord eller Sykkylvsfjord blitt bemannet og satt inn.
Dryne er omsider på plass på Solholmem-Mordalsvågen
 
Da har Hjørundfjord satt kurs for Aukra.

Eidsdal-Linge var innstilt i morgentimene etter mistanke om noe i propellen på Harøy. Aukra ble flyttet fra Geiranger-Hellesylt, samtidig arbeides det med å bemanne opp Sykkylvsfjord.
 
Back
Top